روش های درخواست از پدر و مادر برای رنگ کردن مو


چطور پدر و مادر خود را متقاعد کنیم تا اجازه دهند موهایمان را رنگ کنیم؟

مراحل:

  • تحقیق کنید.
  • به خوبی مذاکره کنید.
  • بر سر موضوع مصالحه کنید

مرحله اول: ابتدا خوب و کامل تحقیق کنید.

روش های درخواست از پدر و مادر برای رنگ کردن مو

روش های درخواست از پدر و مادر برای رنگ کردن مو

۱-مشق های رنگ مویتان را انجام دهید!

اولین گام برای رنگ کردن مو این است که تصمیم بگیرید که مو هایتان را چه رنگی کنید. بدانید چه محصولی را می خواهید استفاده کنید. نظرات مختلف را راجع به محصول مورد نظر بخوانید تا مطمئن شوید محصولی که تهیه می کنید با کیفیت است.

  • بعضی از مارک های رنگ مو شامپو، نرم کننده و اسپری مو هم دارند. و شما می توانید همان برندی که پدر و مادرتان برای شست و شوی مو هایشان استفاده می کنند را برای رنگ کردن مو انتخاب کنید تا از کیفیت آن برند مطمئن باشید.
  • محصولات مراقبت از پوست همیشه به همراه رنگ مو فروخته نمی شوند. برای اطمینان به برچسب یا جعبه ی محصول دقت کنید.
چطور پدر و مادر خود را متقاعد کنیم تا اجازه دهند موهایمان را رنگ کنیم؟

چطور پدر و مادر خود را متقاعد کنیم تا اجازه دهند موهایمان را رنگ کنیم؟

۲-خطرات رنگ کردن مو را بسنجید:

 از خطرات احتمالی ناشی از رنگ کردن مو مطلع شوید. رنگ مو حاوی نیتروژن پروکساید است که به مو های شما آسیب می زند. البته معمولا با یک بار رنگ کردن مو آسیب جدی ای به مو وارد نمی شود، اما بدانید که این خطر را دارد.

  • احتمال اینکه موهای شما به رنگ کردن مو حساسیت داشته باشد کم است، با این حال بهتر است قبل از رنگ کردن مو هایتان ابتدا قسمت کمی از مو هایتان را آزمایش کنید.
  • رنگ مو های زیادی وجود دارند که حاوی پروکساید نمی باشند. آنها برای مو هایتان بسیار بهتر هستند، هرچند که گران تر از نوع معمولی هستند.
راهنمای قدم به قدم رنگ کردن مو

راهنمای قدم به قدم رنگ کردن مو

۳- رعایت قوانین:

مطمئن شوید رنگ کردن مو که می خواهید انجام دهید در چارچوب مقررات مدرسه یا محل کارتان است. شما که نمی خواهید به دردسر بیفتید. اگر مدرسه شما اجازه نمی دهد، پس احتمالا پدر و مادرتان هم راضی نمی شوند.

  • به علاوه شما حتما باید به سن مجاز رسیده باشید. اگر بر روی بسته بندی رنگ مو نوشته (برای افراد زیر شانزده سال توصیه نمی شود) در سن ۱۵ سالگی از آن استفاده نکنید. ممکن است فولیکول های مو های شما آسیب جدی ببینند.

 مرحله دوم: برای رنگ کردن مو هایتان به خوبی مذاکره کنید.

آموزش رنگ کردن مو در خانه

آموزش رنگ کردن مو در خانه

۱-موضوع را با لطافت مطرح کنید:

 ابتدا بحث رنگ مو را پیش کشید. موقع شام یک سوال بپرسید، مثلا (نظرتون راجع به رنگ مو چیه؟) و بعد اعلام کنید که شما در این باره خیلی فکر کردید و می خواهید رنگ کردن مو هایتان را تجربه کنید. به آنها بگویید که دقیقا می خواهید با مو هایتان چکار کنید. از گفتن جملاتی مثل (همه دوستام هم دارن همین کارو میکنن) پرهیز کنید. چنین جملاتی به صورت خودکار با جملاتی مثل (اگه همه ی دوستات خودشون رو بندازن تو چاه) مواجه می شوند.

  • بر روی جملاتی بر پایه ی (من) تمرکز کنید، زیرا کمتر باعث ایجاد حس اتهام می شود و کمتر تنش زاست. مثلا شما می توانید بگویید (من دارم بزرگ میشم و واقعا دلم میخواد رنگ کردن مو هامو تجربه کنم) به اینکه بگویید ( شما باید بمن اجازه بدین که مو هامو رنگ کنم، من دیگه بزرگ شدم.)
راهنمای قدم به قدم رنگ کردن مو

راهنمای قدم به قدم رنگ کردن مو

۲-توضیج دهید که دائمی نیست:

 صادقانه توضیح دهید که رنگ کردن مو که استفاده کنید همیشگی نیست. این را هم اضافه کنید که هربار که کم کم با شست و شوی مو این رنگ از بین می رود. می توانید بگویید (من یک رنگ موی موقت پیدا کردم که می تونم با اون رنگ کردن مو هامو تجربه کنم.). این جمله می تواند تا مقدار زیادی خیال آنها را راحت کند زیرا به این فکر می کنند که حتی اگر این رنگ کردن مو را دوست نداشتند، موقت است و از بین می رود.

  • مطمئن شوید که رنگ مویی که پیدا کرده اید دائمی نیست و بعد این را به پدر و مادرتان بگویید تا آنها فکر نکنند شما سعی دارید به آنها دروغ بگویید.
هزینه رنگ کردن مو در خانه

هزینه رنگ کردن مو در خانه

۳-پیشنهاد دهید که خودتان هزینه ی رنگ مو را می دهید:

 اگر شما به آنها بگویید که حاضرید هزینه رنگ کردن مو را پرداخت کنید به آنها نشان می دهد که شما از این کار مطمئن هستید و مسئولیت پذیرید. و همچنین این کار وقتی پولی از جیب آنها بیرون نمی آید به شما کمک می کند. مثلا می توانید بگویید (من در این باره خیلی فکر کردم و تصمیم گرفتم پول رنگ مو و هزینه های دیگه رو خودم بدم.)

صحبت کردن با پدر و مادر و یا دیگر بزرگترها

صحبت کردن با پدر و مادر و یا دیگر بزرگترها

۴-به آنها بگویید که شما برای بدترین شرایط هم آماده اید:

برای مشاهده شرایط و ادامه آموزش اینجا کلیک کنید

 

مرجع:

http://aramismode.com/روش-خواست-پدر-مادر-رنگ-مو/

 

 

آرایشگاه اکستنشن مو, اکستنشن مو با کراتین, اکستنشن مو تهران, اکستنشن مو سعادت آباد, اکستنشن مو شهرک غرب, اکستنشن مو غرب تهران, سالن اکستنشن مو, قیمت اکستنشن مو با لیزر, قیمت اکستنشن موی طبیعی, مرکز اکستنشن مو, مرکز تخصصی اکستنشن



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: